Drewniana łyżeczka do miodu

Cena: 3,00 zł 3.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 4.98667

Opis

Drewniana łyżeczka do miodu z wygrawerowanym logo. Łyżeczka wykonana z drewna bukowego. 

Idealna do miodu skrystalizowanego, kremowanego lub półpłynnego. Miód należy nakładać drewnianymi akcesoriami, tak żeby nie stracił właściwości.

Długość łyżeczki 16 cm.

Opinie o produkcie (450)

2 października 2021

Dobrze się nabiera miodek i super się myje

9 lutego 2021

Super produkt

16 marca 2020

Jest ok

4 maja 2020

Łyżeczka drewniana ładnie wykonana - idealnie dopełnia pyszne miody :)

3 grudnia 2019

Tak jak i miody to i łyżeczka jest świetna

31 października 2020

Drewniana łyżka do miodu została zakupiona przeze mnie jako dodatek do prezentu - miodu. Wykonana jest bardzo ładnie z wygrawerowanym logo firmy. Prezentuje się elegancko. Mam nadzieje, ze zestaw się spodoba obdarowanym. Mogłaby by być w dwóch rozmiarach lub z dłuższa rączka bo trudno jest nabrać nią miód z dużego słoika.

15 lutego 2021

Łyżeczka ładna i zgrabna. Drewniana

23 marca 2021

Polecam

13 marca 2021

Dobrze wykonana

1 lutego 2021

Jestem bardzo zadowolona z zakupu szczerze polecam!!!

24 maja 2021

Super łyżeczka ładnie się prezentuje

25 stycznia 2021

Polecam serdecznie

16 kwietnia 2020

Superrr szybko i sprawnie. Gorąco polecam!!!!

30 października 2019

:-)

19 października 2020

Polecam i jeszcze wrócę

12 października 2020

Idealna łyżeczka do miodu ??? kocham ją ?

13 października 2021

Gorąco polecam

21 października 2020

Bardzo fajny i dobrze wykonany produkt

29 października 2020

Super jakość

10 lutego 2021

Super produkt. Polecam.

28 grudnia 2019

Super swietna mała łyżeczka o walorach estetycznych?

23 kwietnia 2021

Super

17 grudnia 2020

Łyżeczka jest praktyczna, ładnie wykonana, nadaje się na dodatkowy prezent do miodów ?

8 maja 2021

Fajna, praktyczna

11 maja 2020

Łyżeczka wspaniale sprawdza się przy nabieraniu miodku.

17 września 2020

Polecam, pyszne, zdrowe, rewelacja ?

25 stycznia 2021

:)

19 listopada 2020

Super wykonanie

17 kwietnia 2020

Super polecam

19 lutego 2021

super sprawa :))

1 grudnia 2020

Ładna, poręczna i przydatna

13 maja 2020

Elegancka , zgrabna łyżeczka z wygrawerowanym logo firmy. :)

4 lipca 2021

Polecam !

17 listopada 2020

Fajna, poręczna łyżeczka

24 czerwca 2020

Łyżeczka na pewno „przyda się” w kuchni. Nie ukrywam, że była kupiona tylko po to, żeby uzupełnić kwotę zamówienia do wymaganej dla darmowej dostawy. Tak czy siak - polecam!

16 listopada 2020

Lyzeczka jest ładnie wykonana. Idealna do nakładania miodu.

12 grudnia 2019

Super !

24 listopada 2020

Śliczba, mala, zgrabna

24 września 2020

Polecam, świetnie się sprawdza

21 lutego 2020

?

16 maja 2020

Pierwszy nasz zakup i napewno nie ostatni. Pyszne miody ,szybka dostawa . Świetny pomysł na prezent- u nas się sprawdził. !

19 kwietnia 2020

Idealna do miodków. Pięknie wykonana

8 listopada 2019

Łyżeczka do miodu spełnia moje wymagania

29 maja 2020

Super

19 października 2021

Miody kupiliśmy w prezencie dla nauczycieli - Drewniane życzeczki z logo Pasieki Rodziny Sadowskich pięknie dopełniły prezent - na pewno będą też praktycznym gadżetem dla obdarowanych nauczycieli :) Poelcam!

8 lutego 2021

Witam łyżeczka bardzo przydatna do miodu i z fajnym wzorkiem :)

7 grudnia 2020

Fantastyczny skład i jakość. Dodatkowy ogromny plus za przesyłkę w ekologicznym opanowaniu, które jest tak skonstruowane , że nic nie ma szans się zniszczyć.

16 października 2020

Ładnie i starannie wykonana. Praktyczna. Piękne logo. Polecam

22 września 2020

Bardzo ładna

23 marca 2021

Łyżeczki wykonane solidnie. Super wyglądają?

4 września 2020

Przydatna :))

20 listopada 2020

Super

9 października 2021

Wszystko super!!!

31 stycznia 2021

Super sprawa

26 września 2021

Bardzo dobra łyżeczka.

8 marca 2021

Gadżet bardzo przydatny. Polecam.

23 lutego 2020

Wykonana bardzo starannie. Polecam!!!

28 lutego 2021

:)

10 marca 2021

Ładna i bardzo praktyczna do miodku.

24 marca 2021

Polecam!

29 marca 2021

Bardzo fajne, polecam:-)

23 września 2021

Łyżeczka jest bardzo ładnie wykonana, idealny dodatek do nakładania miodu ;)

24 marca 2021

Bardzo przydatny i sympatyczny gadżet

3 grudnia 2020

Bardzo fajna z łyżeczka.. Polecam

20 kwietnia 2020

Urocza drewniana łyżeczka,jest fajnym dodatkiem użytkowym :)

21 lutego 2021

Ok :-)

14 marca 2021

Mala zgrabna

22 listopada 2020

Bardzo ładna i praktyczna.

9 czerwca 2021

Ładnie wykonana, solidna łyżeczka.

9 kwietnia 2021

Bardzo wygodna, przyjemnie gładka. Super!

6 kwietnia 2021

Super łyżeczka idealnie się sprawdza??

9 grudnia 2019

Jest urocza !

21 kwietnia 2021

super

30 września 2021

Polecam serdecznie. Profesjonalna obsługa.

18 czerwca 2021

Dobrze wykonana, wyszlifowana. Fajnie sprawdza się do miodu. Zawsze zostanie jako pamiątka, kiedy super miody zostaną zjedzone :)

3 marca 2021

Bardzo estetyczna. Mała rzecz a cieszy :)

8 lutego 2021

Super

26 kwietnia 2020

Łyżeczki są bardzo praktyczne i śliczne. Właśnie takich szukałam.

10 czerwca 2020

Produkt zgodny z opisem.

10 kwietnia 2021

Nie miałam czasu na reklamacje

4 kwietnia 2021

Łyżka malutka, idealnie mieści się w słoiku. Idealnie

22 grudnia 2019

Witam serdecznie, Zamawiałam nie tylko łyżeczkę do miodu ale również miodki. Najbardziej zadowolone są moje dzieci z miodu z kakao i maliną. Rodzicom natomiast miód z cynamonem oraz z imbirem i czosnkiem ?

15 marca 2021

Bardzo ładnie wykonana łyżeczka. Idealna do waszych miodów. Polecam..

10 listopada 2021

*****

24 kwietnia 2021

Super sprawdza się do nabierania miodku z słoika ❤️

28 sierpnia 2021

Świetny dodatek do mojego ulubionego miodu z kakao i orzechami

26 maja 2020

Polecam!

4 października 2021

Super produkt !

15 kwietnia 2021

Super

26 maja 2020

Mała, zgrabna, bardzo pomocna w smarowaniu

8 października 2020

Idealna do nabierania miodu i łatwa do mycia nie zostają na niej ślady użytkowania

4 września 2021

Bardzo fajna

29 października 2020

!

23 maja 2021

Łyżeczka fajna, ale do litrowego słoika mogła by być dłuższa, łatwiej byłoby sięgnąć do dna słoika.

3 października 2019

Wszystko ok

13 marca 2021

Bardzo dobre

9 listopada 2020

Polecam :)

20 kwietnia 2020

Z pewnością każdy kto sprobuje tych produktów będzie zachwycony ? wszystko jest solidnie wykonane piękne, a co najważniejsze jest przepyszne ❤️

10 listopada 2021

Super.

27 listopada 2020

Nigdy wcześniej nie używałam takiej łyżeczki teraz nie wyobrażam sobie nabierać miodu inaczej Pozdrawiam

10 grudnia 2020

Polecam!!!

28 września 2020

Łyżeczka jak najbardziej przydatna i dobrze zrobiona.

5 kwietnia 2021

Bardzo ładny wyrób

9 grudnia 2020

Jest idealna, łatwo się nabiera miodzik.

16 sierpnia 2020

Super, polecam!

19 listopada 2020

Idealna łyżeczka do nabierania miodu :)

21 maja 2020

Gładziutkie i zgrabne lyzeczki, polecam :)

30 września 2020

Dobrej jakości i praktyczna. Uroku przedmiotowi codziennego użytku dodaje logo firmy :)

17 stycznia 2021

Ładnie wykonana :)

7 października 2019

Super

19 marca 2020

Moja córeczka jest nią zachwycona.Ładnie wykonana POLECAM

2 lipca 2021

Jeszcze raz Polecam ! Piękne opakowanie.

15 lutego 2021

Super

22 października 2021

Łyżeczka generalnie ok, ale trochę "siermiężna". Kupowałam razem z modami na prezent i czegoś mi zabrakło - może jakiegoś fajnego logo? Łyżeczka spełnia swoją funkcję, jest niedroga, ale po prostu zwyczajna.

25 maja 2020

Bardzo dobre i przydatne rozwiązanie.

14 marca 2020

5/5

9 marca 2021

Łyżeczka bardzo ładna, podręczna. Ale uważam, że powinna być dodawana gratis do zamówienia

27 listopada 2020

Miody są pyszne, pięknie zapakowane, przesyłka ekspresowa. Zdecydowanie polecam i będę korzystać z Państwa pyszności??,?,

24 czerwca 2021

Jestem zadowolona.

9 listopada 2020

Łyżeczki super sprawdzają się do nakładania miodu i mieszania herbatki. Polecam

12 października 2021

Zarówno łyżeczka jak i nożyk słodkie jak miody :) - pięknie komponują się razem z woreczkiem do miodu- super prezent.

23 listopada 2020

Bardzo poręczna, gładka w dotyku :-)

16 października 2019

śliczna i poręczna łyżeczka- sprawdza się doskonale :)

4 marca 2020

Do miodu idealna1 :)

27 października 2020

Polecam

30 października 2020

Jak wyzej:)

19 października 2021

Wspaniały dodatek do super miodzika. Polecam!

17 października 2019

Swietnie sprawdza sie do miodu :)

16 kwietnia 2020

Bardzo dobrze się sprawdza do nakładania miodu

3 grudnia 2020

Bardzo ładna. Zakupiona wraz z miodami na prezent dla męża.

30 września 2020

Fajna .

4 grudnia 2020

Polecam bardzo ładne wykonanie

25 stycznia 2021

Ok

10 września 2021

Ułatwia nabieranie miodu.Polecam

29 listopada 2020

Polecam

26 lutego 2021

przydatna przy nabieraniu miodu

25 kwietnia 2020

Super, i fajny prezent jako dodatek do słoika miodu.

2 lutego 2021

Pyszne i pieknie zapakowane.

1 lutego 2021

Bardzo fajna, mała i poręczna

6 października 2020

Doskonały produkt. Wspaniale się sprawdza w odróżnieniu od poprzednio używanej spirali.

20 kwietnia 2020

Bardzo smaczne miodki. Polecam!

5 listopada 2019

Super

23 maja 2021

Miody miazga - jak mawiają młodzi. Polecam też łyżeczkę - jest super. Generalnie wszystko jest na bardzo wysokim poziomie.

4 sierpnia 2019

bardzo starannie wykonana, polecam

17 listopada 2019

Bardzo ładnie i solidnie wykonana łyżeczka.

13 października 2019

Super miodzik.

9 grudnia 2019

Fajny dodatek, uzupełnienie pysznyvh miodów

20 kwietnia 2021

Śliczna, praktyczna, filigranowa. Dzieciaki uwielbiają nią nakładać miodki na bułeczki?

16 stycznia 2021

Jest bardzo ładna i wykonana precyzyjnie

2 lutego 2021

Smaczny miodzio

18 lutego 2021

Ładna i poręczna.

23 października 2021

Jak najbardziej ok. Fajna, mała, zgrabna, w sam raz do miodu.

5 maja 2020

Super do miodku

22 października 2020

Polecam

13 września 2021

Solidne wykonanie

12 lipca 2021

ok

29 stycznia 2021

Super produkty polecam

25 marca 2021

Odważne połączenia smaków które dają perfekcyjny smak! Serdecznie polecam.

8 listopada 2020

łyżka świetnie wyjmuje się miod ze słoika... przydatny produkt dla miodożercow :)

12 czerwca 2021

Wszystko super i sprawnie

9 kwietnia 2021

Fajna, mała . OK

18 maja 2021

Super produkt

25 maja 2020

Super łyżeczka do miodu ! Polecam !

30 czerwca 2021

super polecam

13 maja 2020

5/5

4 lipca 2021

polecam

21 czerwca 2020

Bardzo fajna i ładnie wykonana :)

21 kwietnia 2021

Bardzo fajny i pomysłowy przedmiot! Idealny do nabierania miodu ze słoiczka. Łyżka jest starannie wykonana i wygładzona- nie ma żadnych zadziorów.

19 grudnia 2020

polecam

28 maja 2020

super

31 maja 2020

Pięknie zapakowanie, szybko dostarczone i cudowne w smaku miody. Myśle zejeszcze tu wrócimy

26 listopada 2020

Prezent idealny w połączeniu z miodami od Was :)

24 października 2019

Polecam wszystkim, szczególnie miód malinowy, pycha! ;)

9 marca 2020

Łyżeczka bardzo ładnie wykonana. Córeczka wybiera z niej miód z maliną i jest zachwycona ;)

22 maja 2020

Gorąco polecam

27 czerwca 2021

Przydatna i estetyczna

8 maja 2020

Polecam

31 maja 2020

Polecam

24 listopada 2019

Polecam ?

10 sierpnia 2020

SUPER !!! Estetyczna, zgrabna i wygodna.Polecam!

11 października 2021

Jest super.

23 lipca 2021

Bardzo ładne i zgrabne łyżeczki. Oczywiście do miodku idealne, ale jeszcze lepsze do gorących potraw, bo nie nagrzewają się i nie parzą w usta.

20 lutego 2021

Bardzo ładna, porządnie wykonana.

24 sierpnia 2021

Bardzo ładna :)

14 maja 2020

Super

11 maja 2020

Lyzeczka bardzo starannie wykonana.wygodna w uzyciu

24 stycznia 2021

Do miodu używam tylko jej)

31 stycznia 2021

Super polecam

16 maja 2021

Polecam!

24 maja 2020

Miód przepyszny nie zamienimy na inny.Polecam

26 października 2019

Wszystkie miody które zakupiłam są pyszne,ale najbardziej smakuje mi miód z cynamonem i miód z czarną porzeczką, super bardzo polecam!!!

18 maja 2020

Polecam serdecznie, łyżeczka jest rewelacyjna :)

16 czerwca 2020

Super!!! Moje dzieci uwielbiają jeść miodek drewnianą łyżką. ???

5 lipca 2021

Piękne, staranne wykonanie. Polecam.

15 października 2020

Ładny produkt. Świetny dodatek do zestawu miodów.

18 kwietnia 2020

Wszystko pyszne , naturalne i piękne!

7 maja 2021

lyzeczka,super

15 listopada 2020

Spełnia swoją funkcję

2 maja 2021

Bardzo przydatne w kuchni

26 kwietnia 2020

Produkt ładny i estetycznie wykonany. Wszystko Ok.

22 lutego 2021

Spełnia swoje zadanie

12 marca 2021

Łyżeczka, mała, podręczna. Bardzo wygodnie nakłada się nią miód.

30 grudnia 2020

Synek bardzo zadowolony

7 lutego 2021

Super praktyczna. Polecam

26 października 2019

Polecam!

11 maja 2020

Super pyszne miody :)) polecam

3 kwietnia 2021

Przydatna, do miodu rewelacyjna!

18 lutego 2021

Bardzo dobra łyżeczka

16 października 2021

Łyżeczka super dodatek do miodu.

13 maja 2020

Ok.Goraco polecam.

16 września 2020

Super opcja :)

16 października 2020

Najsmaczniejsze miodki jakie kiedykolwiek miałam, miód z maliną sztosik uzależnia. Na pewno będę stałą klientką już planuje zakup innych rodzai. Polecam

13 czerwca 2021

Urocza i praktyczna. Ładnie wykonana.

5 października 2020

Wszystko super szybko i sprawnie.

29 listopada 2019

Polecam

10 sierpnia 2020

Bardzo ładna i praktyczna łyżeczka, dzięki której miód smakuje jeszcze lepiej!

25 czerwca 2020

Super

3 kwietnia 2020

szybka wysyłka, świetne jakościowo towary, polecam

18 maja 2021

fajny pomysł

8 listopada 2020

Bardzo ładna lyzeczka

22 kwietnia 2020

Serdecznie polecam.

14 maja 2020

Fajna

15 października 2020

Bardzo fajna

13 lutego 2021

Bardzo przydatna rzecz do nabierania i smakowania miodzików Akurat miałam z pomarańczą z goździkami, z cytryną oraz z kakao z orzechami Mmmmm pyszności ?

25 lutego 2021

jestem zadowolona

26 listopada 2020

bardzo poręczna, super

11 marca 2021

Pyszny

28 września 2020

produkt godny polecenia super wykonanie

22 kwietnia 2021

Super, rewelacja :-)

1 lipca 2021

Idealny dodatek do pysznego miodu :-)

30 kwietnia 2021

Bardzo ładnie wykonana. Zdecydowanie godna polecenia.

10 grudnia 2020

Jest świetna

29 stycznia 2021

Super

22 października 2021

Super sprawdza się do miodów ?

18 maja 2021

Polecam

6 listopada 2020

Super

9 grudnia 2019

Łyżeczka pięknie wykonana, cudownie nabiera się nią miód z Waszej pasieki-pychotka. Gorąco polecam ??

21 lipca 2020

Polecam

13 września 2021

Super. Estetyczna. Poręczna

10 grudnia 2020

Miodek przepyszny, łyżka bardzo pomocna!

24 lipca 2021

Łyżeczki lekkie, z ładnym logo. Nie wiem czy sama cecha tego że są prowate jest na plus czy minus, mi nie przeszkadza.

4 czerwca 2020

Świetnie się sprawdza i ładnie wygląda :)

26 października 2020

Super praktyczna i wygodna w kubeczku :)

2 maja 2020

Super :) polecam

15 października 2019

Rewelacja!

19 października 2020

Bardzo przyjemny i pożyteczny gadżet do pysznych miodków:)

28 stycznia 2021

Idealna do nakładania pysznego miodu z maliną. Uwielbiam

10 października 2021

Super jakość

21 maja 2021

Łyżeczka bardzo poręczna i zgrabna. Idealna do smakowania pysznych miodów.

14 marca 2021

?

9 marca 2021

polecam

23 listopada 2020

Polecam!!!

24 kwietnia 2021

Super pomocnik!!

16 października 2020

Piękne i solidne wykonanie, polecam jak najbardziej. :)

6 kwietnia 2020

Bardzo fajnie nabiera sie łyżeczką miód, a przy tym ładnie sie prezentuje.

1 listopada 2021

Suuuper

16 marca 2021

super gadżet

25 kwietnia 2021

Wszystko super

1 lutego 2021

Wszystko zgodne z opisem. Polecam

21 maja 2020

Bardzo ładna zgrabna łyżeczka

7 maja 2021

Jednym zdaniem : małe, a cieszy ?

26 kwietnia 2021

Fajny gadżet do pysznego miodu.

27 września 2020

Starannie wykonany detal idealny do miodòw

17 października 2019

Bardzo praktyczna

12 października 2021

łyżeczka wykonana jest bardzo profesjonalnie,udany zakup

17 maja 2020

Bardzo ładna :)

23 czerwca 2020

Zamówiłam w komplecie z miodami drewnianą łyżeczkę. Jest bardzo przydatna. Z zakupów jestem bardzo zadowolona.

26 września 2020

Super

11 października 2019

Fajna i zgrabna :)

23 października 2020

Jesteśmy nią oczarowani. Do nakładania miodu idealna

24 maja 2020

Super

12 października 2021

Bardzo dobra jakość Polecać

28 maja 2020

Super łyżeczka, bardzo przydatna. Korzystam codziennie?

1 marca 2021

Świetnie nadają się do gęstych miodów. Są małe zgrabne i bardzo starannie wykonane :)

13 marca 2021

ok

18 lutego 2021

Bardzo przydatna i poręczna łyżeczka.

3 czerwca 2021

Idealna!

22 lutego 2021

Ok

20 maja 2021

Łyżeczka jest śliczna, estetycznie wygląda.

2 listopada 2020

Korzystam i się sprawdza.

1 sierpnia 2020

Malutka i bardzo przydatna łyżeczka do nabierania miodu. Polecam w 100% dobry zakup.

24 maja 2021

Wszystko w Waszym sklepie mi się podoba.

14 marca 2021

Miodki z Państwa pasieki są rewelacyjne, naprawdę - uwielbiam. Zamawiałam już drugi raz i niedługo zamówię na pewno kolejny raz. To świetne produkty, super słoiczki, piękne opakowania jak ktoś chciałby zrobić komuś prezent. Przeróżne smaki - w szczególności polecam pomarańczę z goździkami albo z maliną. Polecam serdecznie. Pozdrawiam

31 stycznia 2021

Łyżka jest super polecam

18 października 2021

.

11 lipca 2021

Świetnie wykonana, doskonale odzwierciedla klimaty miodowe

15 czerwca 2020

Miodek malinowy jest przepyszny w kolejce stoją następne. Zapewne niedługo zrobię następne zamówienie a te łyżeczki super do miodku. Całe zamówienie solidnie zapakowane wysyłka szybko i sprawnie.Jestem pod wrażeniem

11 października 2021

Łyżeczka bardzo zgrabna, dla mnie mogłaby być troszeczkę większa.

10 grudnia 2020

Przydatny, ładnie wykonany gadżet za nieduże pieniądze. Polecam.

21 grudnia 2020

Ładna łyżeczka, w sam raz do baryłki z miodem.

5 maja 2020

Bardzo przydatna, delikatna w dotyku

13 października 2021

Idealna łyżeczka

12 lutego 2021

Łyżeczka ładna i starannie wykonana, polecam!

22 listopada 2020

Bardzo dobry miód słoiczki wyglądają bardzo ładnie szybka przesyłka bardzo dobrze zapakowane

22 lutego 2020

Łyżeczka rewelacyjna do waszych przepysznych miodzików ?

15 lipca 2021

Ładna i eco

17 kwietnia 2021

Idealna do pysznego miodku :)

29 sierpnia 2020

super

7 maja 2021

Śliczna i w sam raz!

7 grudnia 2020

Super poręczna. Polecam

18 kwietnia 2021

Fajna sprawa, idealny dodatek do miodku :)

2 czerwca 2020

Ok

27 marca 2021

Polecam .Miody super . Szybka wysyłka. Jak zjemy wszystkie to zawitam znowu do sklepu .

13 kwietnia 2020

Drewnianą łyżka lepiej nabiera się miód niż metalową

5 marca 2021

Polecam.

28 maja 2020

Polecam

18 lutego 2021

bardzo przydatna

19 marca 2021

Superowa!!!

29 stycznia 2021

Produkt dobrej jakości z ładnym logo

4 grudnia 2020

Działa ;p Nie wiem co tu oceniać w łyżeczce.

22 lutego 2021

Super jakość

11 grudnia 2020

Wysoka jakošć,przydatna

6 stycznia 2020

Bardzo staranne wykonanie.

11 grudnia 2020

Bardzo ładna i fajna łyzeczka.

25 stycznia 2021

Drewniana łyżeczka zgodna z opisem. Bardzo przydatna. Polecam.

15 kwietnia 2021

Polecam!!!

2 grudnia 2020

super!

11 lipca 2020

Każde dziecko będzie szczęśliwe mając taką łyżeczkę

20 marca 2021

bardzo przydatny gadżet nie tylko do miodu

1 lipca 2021

Słodka jak miód:)

27 marca 2020

Pyszne miody, estetycznie zapakowane, warte polecenia. Na pewno to nie ostatnie moje zakupy ?

2 lutego 2021

Miły gadżet kuchenny

30 sierpnia 2021

Łyżeczka bardzo ładna i zgrabna :)

24 czerwca 2021

Cudowny i słodziutki prezent dla bliskiej osoby ?

2 czerwca 2020

Miody pyszne.Przesyłka ekspresowa.Dziękuję.

2 grudnia 2019

zgrabna fajna łyżeczka

2 kwietnia 2020

Szybka wysyłka, super gadżet

8 lutego 2021

Produkt dobrej jakości :)

15 maja 2020

Idealna

1 listopada 2019

Fajna, pomocna

26 listopada 2020

Łyżeczka jest fajna i przydatna.

9 lutego 2021

Świetny gadżet ... dziecko bardzo zadowolone... i ta pszczółka.. Super polecam również miody .. pycha

12 czerwca 2021

Zgodne z opisem

18 października 2019

Super!!

11 września 2020

Super, gorąco polecam

2 grudnia 2020

Super bardzo ładnie wykonana

14 listopada 2020

Przydatna i ładnie wykonana

1 listopada 2021

super

29 sierpnia 2020

Super

15 października 2019

Bardzo ładna,estetyczna łyżeczka. Dobrze nabiera miód

29 czerwca 2020

Córka ją uwielbia, niczym innym nie chce jeść Waszych miodów. A są one przepyszne ?

16 czerwca 2020

Poręczna, sprawdza się do miodu.

28 listopada 2020

Bardzo ładne

2 sierpnia 2021

Piękna drewniana łyżeczka :)

10 września 2020

Drewniana łyżeczka - precyzyjne wykonanie, zadbano o detale, bardzo przydatna do degustowania pysznych miodów.

9 listopada 2019

Lubię takie gadżety ;) niestety syn po rozpakowaniu paczki zakosił mi łyżeczkę i nie mogę jej ruszać, bo to jego :D z kolejnym zamówieniem wrzucę do koszyka dwie dla się I męża :P ??

6 września 2021

Świetny wyrób! Na pewno nie ostatnie zamówienie ! Wypróbuję każdy dostępny smak

15 kwietnia 2021

Polecam!

22 maja 2020

Łyżeczka jest starannie wykonana, polecam!

14 maja 2020

Bardzo ładna łyżeczka. Je się miody jeszcze lepiej i co ważne, nie tracą przez to swoich właściwości. Poza tym wygląda ślicznie!???

21 maja 2020

Pięknie wykonana, sygnowana pasieką łyżeczka świetnie sprawdzi się jako dodatek do zamawianych miodów.

15 czerwca 2021

Super produkt, bardzo starannie wykonany!

14 maja 2020

Osoba która otrzymała ją w prezencie z miodem, wspomniała: tylko jedna bo miała dwa duże sloiki miodu, wytlumaczylam że to nie gratis tylko zakup? ale szkoda że do dużych słoików się jej nie otrzymuje? Ale smacznie się nią je. ??

15 grudnia 2019

Miód będzie prezentem na święta i łyżeczki. Dopiero wtedy po skosztowaniu można coś powiedzieć. Nalepki piękne. Łyżeczki śliczne. Wesołych świąt.

8 sierpnia 2019

Dziękujemy za pyszne miody.

28 maja 2020

Mała rzecz a cieszy?

8 lutego 2021

Świetna jako prezent i komplet do miodu.

8 lutego 2021

Nie lubię miodu?ale mogę zagwarantować,że Wasze miodziki powodują uzależnienie, są pyszne i do tego ta śliczna łyżeczka ?Polecam gorąco ?

19 kwietnia 2021

Polecam

8 marca 2021

Fajna, drewniana łyżeczka do nabierania miodziku

1 września 2021

5

14 września 2020

Super gadżet napewno sie przyda do pysznych miodów !

23 kwietnia 2021

lyzeczki slicznie wykonane.kupilam na prezent dla corki jeszcze nie otrzymala bo sie nie widzialysmy ale jestem pewna ze powie WOW!!!!!!!!

6 lutego 2021

Super

12 grudnia 2019

Łyżeczka drewniana jest bardzo przydatna podczas nakładania miodu. Jestem bardzo zadowolona z łyżeczki, zgrabna, ładna i solidna :). Wspaniały dodatek do przepysznych miodów :).

28 stycznia 2021

Wszystko super

28 stycznia 2021

Nieduża, fajnie wykonana łyżeczka :)

19 sierpnia 2021

Śliczna i praktyczna

30 kwietnia 2021

Dostawa bez problemu. Produkt zgodny z oczekiwaniami.

4 marca 2021

Wszystko w porządku

26 marca 2021

miody jak zwykle pycha. Tym razem truskawka i czarna porzeczka.

9 grudnia 2020

?

14 września 2021

Bardzo fajna

1 czerwca 2020

Wspaniałe dopełnienie zakupionych miodków. Mały "Puchatek" zachwycony

7 lipca 2020

Łyżeczka starannie wykonana, w sam raz do pysznego miodu.

24 stycznia 2021

bardzo dobrze wykonana

12 listopada 2019

ok

24 sierpnia 2021

ok

2 grudnia 2020

Mała zgrabna i przydatna

27 listopada 2020

Dobrze się nabiera

1 czerwca 2020

Ładnie wykonane, praktyczne łyżeczki do miodu, polecam.

21 marca 2020

Pyszny.napewni spróbuje inne smaki

13 sierpnia 2020

Bardzo przydatna łyżeczka do ,,mjodku", dzięki czemu miód nie traci swoich właściwości.

21 października 2019

Zgodna z opisem :)

23 listopada 2020

fajna, praktyczna łyżeczka.. z wytłoczonym logo firmy :)

12 października 2020

Polecam

7 lutego 2021

Łyżeczka śliczna, miodzik pyszny a w połączeniu z łyżeczką przepyszny ?

25 sierpnia 2021

Praktyczny ekologiczny ładny czyli 5+

16 grudnia 2019

Łyżka nie dość że śliczna to bardzo przydatna do miodku ?

12 grudnia 2019

Ok

10 grudnia 2020

Piękny drobiazg, który warto za kilka groszy dorzucić do zamówienia czy prezentu wykonany z dbałością o szczegóły, polecam!

18 sierpnia 2020

Bardzo przydatna, nie tylko do miodu, drewniana czyli pełna ekologia - polecam

20 listopada 2020

superowa :)

5 grudnia 2019

Ładnie i solidnie wykonana

9 października 2020

Polecam

23 lutego 2020

Dobra jakość produktu

18 lutego 2021

Mała, kształtna bardzo poręczna. Idealna do nabierania przepysznych miodzików.

11 maja 2020

Miody:malinowy...przepyszny,reszta super.Polecam

23 września 2020

Bardzo przydatna rzecz używam do waszych zamówionych przepysznych miodów. Polecam produkty i wyśmienite miody.Z pewnością skorzystam jeszcze z zakupu.

8 lutego 2021

Ładna, dobrze dopracowana łyżka.

15 marca 2020

Polecam

28 kwietnia 2020

jest ok

29 kwietnia 2021

Bardzo fajna łyżeczka z której miód nie spływa

28 września 2020

Super łyżeczka ???

23 października 2020

Śliczna

7 grudnia 2019

Jestem bardzo zadowolona z łyżeczek ? Ania

12 lipca 2021

Bardzo fajna. Polecam

22 maja 2021

Piękne wykonanie dobrze leży w dłoni

4 maja 2020

Super łyżeczka.Bardzo wygodna a przede wszystkim eko:)

17 grudnia 2020

Jest przesłodka. Polecam.

22 listopada 2020

Super miód na chłodne jesienne dni a do tego fajny dodatek w postaci drewnianej łyżeczki. Dorota

3 maja 2020

Bardzo przydatna i ładnie wygląda :)

13 lutego 2021

Bardzo ładna, poręczna łyżeczka

20 kwietnia 2021

super

24 października 2020

Fajna łyżeczka, bardzo sympatyczny dodatek do przepysznego miodku

26 października 2019

Ładna i zgrabna. :)

14 marca 2021

Funkcjonalna, kompaktowa, wysokiej jakości, a logo z pewnością dodaje charakteru. Polecam w 100%!

28 października 2019

Super

21 września 2021

Przydatna rzecz do miodku

30 września 2021

Super

21 stycznia 2021

Drewniana łyżeczka mała i lekka doskonale sprawdza się do miodu.

9 kwietnia 2020

Ok

24 października 2020

.

17 maja 2021

Idealna do miodku! ;)

10 kwietnia 2020

Ladnie,solidnie wykonana . W sam raz do miodku

9 listopada 2020

Super pomocnik. Polecam

8 maja 2020

pięknie i estetycznie wykonany grawer na łyżeczce. Polecam wszystkie wyroby tej firmy

1 marca 2021

:)

4 czerwca 2020

Łyżeczka ładna, służy raczej jako dekoracja, niż przedmiot użytku.

13 listopada 2020

Piękny design i odpowiednia wielkość

7 lipca 2020

Polecam

12 września 2021

Ładna logowana stylowa łyżeczka

14 czerwca 2021

przydaje się

28 lutego 2021

Bardzo przydatna i praktyczna. Dzieci uwielbiają korzystać z niej przy nakładaniu miodu na kanapkę

27 kwietnia 2020

Super. 5

28 września 2021

Mała rzecz a cieszy, super dodatek ?

13 listopada 2020

Bardzo ładnie wykonana

6 lutego 2021

Doskonały towsr

14 lutego 2021

Zakupilam miody kakaowy(jest przepyszny zastapil nutelle) malinowy (jest dosc slodki ale z nalesnikami idealny)i lipowy (jest super dodaje do płatków owsianych) a łyżeczka praktyczna??

16 listopada 2020

łyżeczka ładnie wykonana

2 września 2021

Bardzo fajna

30 listopada 2020

Fajna łyżeczka do miodu ?

17 maja 2020

wspaniały smak oraz jakość produktów

6 lutego 2021

Bardzo dobra, mogłaby jedynie być dłuższa, gdyż nie sięga dna w dużym słoju.

22 listopada 2019

Miody pyszne. Wyjątkowe na prezent. Łyżeczka ma piękny grawer i idealnie się komponuje ze słoiczki jako prezent. Bardzo polecam.

12 marca 2021

Niby nic, a cieszy. Znaczy się... Nic, to przecież nie jest, to świetna, przeładna łyżka. Zamówiłem dwie, przyszła jedna. Nie rozpaczam, przecież, to drobne niedopatrzenie.

29 stycznia 2021

Estetycznie wykonana, wygodna do nabierania miodu. Świetny zakup. ?

4 maja 2020

Bardzo ładne łyżeczki.

29 sierpnia 2021

Urocza :)

14 maja 2021

Super pomysł, łyżeczka fantastyczna, estetyczna, miła w dotyku, po prostu w punkt! Małgorzata

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl